söndag 5 december 2021

Knull efter lucka 5

Efter att frun hade fått testa "runkbollen" på mig så vela jag testa en sak på henne. Så jag fick testa den från lucka 3. Så jag hade på lite glid och smekte med den på hennes klitta först för att sen köra in den. Provade alla 10 olika lägena, men den var svår att hålla i, så den la vi till sidan. 

Jag började sen att pulla hennes sköna fitta med 2 fingrar i och tummen på klittan. Hon började stöna så jag tystade henne med att kyssa henne. Men kort där efter så fick hon nästan en fontänorgasm! Jag retades lite med att fortsätta att ta på henne lite efter, men hon låg och röck när jag tog på henne så jag slutade. 
Sen började hon suga mig så hårt och snabbt.

Så jag var extremt nära på att komma, så hon ställde sig på alla fyra och jag började knulla henne hårt bakifrån. Tog inte långa stunden innan jag drog ut den och sprutade på hennes röv. Löjligt kort blev de... men så blir de när man har en fru som är rå på att suga kuk.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar