söndag 22 augusti 2021

Skön orgasm

Blev knull igår i nybäddad säng. Började smeka henne utanför hennes trosa som blev väldigt fuktiga på två sekunder. Drog dom åt sidan och körde in två fingrar i hennes våta fitta. Vi tog sen av oss till nakna och skulle byta plats i sängen, men hon hade öppna ben, så jag stoppade in kuken i henne och knullade henne lite snabbt. Sen sög hon min hårda kuk samtidigt som jag pullade henne. Hon sög så hårt att jag var nära på att komma, så hon hoppade upp och började rida, sen ville hon att jag skulle ta henne bakifrån. Skrev tidigare att hennes fitta är så extremt skön.... de gick väldigt fort för min del... efter att jag hade kommit så la hon sig på rygg och hon tog fram lite glidmedel. Jag började pulla henne samtidigt som jag hade tummen på klittan, hon började sköna högt och började vrida och hålla i sig i sängen när hon kom. Älskar när hon får en sån kraftig orgasm, blir stenhård bara av att tänka på de!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar