fredag 27 augusti 2021

De gick

Började med att jag smekte henne utanför trosan, kände att de blev ganska fuktigt väldigt omgående.

Vi tog av oss till helt nakna och jag pullade med 3 fingrar i och tummen på klittan så som hon vill ha de. Sen ställde hon sig på alla fyra för att suga min hårda kuk så att jag var på väg att komma. 

Hon sträckte sig över mot nattduksbordet och tog fram glidmedelet och hälde på min hand. Hon började sug igen och jag försökte trycka in vänstra handen i hennes fitta. Sen sa jag att hon fick lägga sig och jag hade på mer glid. Jag började lite försiktigt med höger näve, efter ett tag så tröck jag lite hårdare och då fick jag äntligen in hela handen. Körde lite lätt fisting tills att hon kom  kände att hon kom för de blev ganska trångt för handen. Efter ett tag så slutade jag och hon fick suga mer kuk. Sen så tog jag henne bakifrån och la en stor sats djupt i henne. 

Men äntligen så fick jag in hela handen i henne.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar