tisdag 6 juli 2021

Konstiga ställen att ha sex på 2

Jag och J var med familjen på en nöjespark/zoo på den årliga vintermarknaden. J och jag hade planer om att hitta en vettig plats att ha sex på. Efter ett tag så slog det oss båda ett ställe, ingen skulle någonsin gå dit och titta om de var några som knullade. Så vi sa att vi "skulle kolla runt lite"....

Efter den vita lögnen så drog vi iväg dit vi hade tänkt att göra de... och det var en inhägnad del i zoo avdelningen av parken. De var nämligen inne i känguru skogen... 

Argumentera varför vi valde där var för att ingen som skulle vara där, man ser aldrig några kängurus, mörk skog och avsides från allt.

Väl där så fick vi syn på en stor sten som J la sig på med nerdragna byxor och trosor, så jag tröck in min hårda kuk i hennes våta fitta och knullade henne hårt och djupt.

Men de var -13 ute den kvällen, så vi knullade aldrig klart. När vi kom hem så fortsatte vi knullet, hon sög, jag skickade hennes våta fitta och knullade henne hårt bakifrån. Och la en stor sats i henne den kvällen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar