lördag 24 juli 2021

Kinky

Blev ganska hårt och rak på sak igår kväll.

Låg i sängen och hon höll på med mobilen, så jag tog handen och körde under trosorna på henne för att börja pilla och körde in 2 fingrar i muttan på henne.

Hon la ifrån sig mobilen och drog av trosorna och tog tag i min hårda kuk för att börja runka. Efter ett tag så tog hon fram glidmedel för hon vill ha in nästan hela min hand i henne. Så jag tog handen och började köra in handen i hennes fitta. Hade jag tryckt en centimeter till så hade jag haft hela handen inne, men jag fick inte in den. Så jag fick ha tummen utanför på klittan samtidigt som jag pullade henne tills att hon kom.

Hon ville sen att jag skulle fortsätta, men när hon stod på alla fyra samtidigt som hon sög min hårda kuk. Sagt och gjort så stod hon på alla fyra med kuken i munnen och handen i muttan. Hon hade kuken som gagball och jag knallade munnen hennes när hon stannade till för att de var så skönt.

Sen så började hon att rida mig tills att hon kom. Sen ville hon att jag skulle ta henne bakifrån, så jag knullade henne hårt och snabbt tills att jag la en redig sats djupt i henne. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar