måndag 19 juli 2021

EFTERLÄNGTAT KNULL!

Äntligen blev de ett knull igen efter en veckas celibat!
Började med att jag massera hennes röv lite, men de var gör ljust. Så när jag gick och drogigen dörren så passade jag på att dra av mig mina kallingar.
Hon låg på rygg i sängen och började runka mig samtidigt som jag pullade henne. Sen föreslog jag lite glidmedel för att få in lite mer än 2 fingrar. Hon tyckte ju att de var lite skönt och spännande när jag gjorde ett försök till att fista henne. När jag skulle räcka mig över henne för att få tag I glidmedelet så börjar hon att suga min kuk och hade den långt ner i halsen.

När jag skulle ha på glidmedlet så råkade de komma ganska mycket, den mängden så att de ran ner i sängen, så de blev att torka bort lite glid från sängen först. Jag började med 2 fingrar in i hennes fitta, sen 3 och sen hela handen nästan hela vägen. Pullade henne så ett tag med tummen på klittan, då kom hon jag kände de också. Hon höll ett hårt tag i sängen samtidigt som hon tog tag i en kudde och bet I den så hon inte skulle väcka barnen. Jag fortsatte ett tag. Sen såg hon min hårda kuk igen. Sen pullade jag fram en till orgasm åt henne, efter den sa hon stönande 
-knulla mig så att du kommer, jag orkar inte en tredje orgasm. 
Så jag böjde mig över henne för att ta en kondom, samtidigt så tog hon tag i kuken och började säga igen, men jag fick tag i en fast att hon sög mig.
Drog på gummit och började knulla hennes våta fitta hårt som fan med hennes ben upp i vädret, hon kom en tredje gång efter de så kom jag.

Efterlängtat och extremt skönt knull!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar