måndag 21 juni 2021

Retsticka tillbaka

 Allt började med smekning och lite runk. Sen gick de över till att hon sög av mig ganska länge, sen red hon mig lite i soffan, men hon var påväg att komma hela tiden, så då var jag lite retig tillbaka och sa att vi skulle fortsätta uppe.

Hon gick upp först och när jag kom upp så var hon redan naken. Då började med att jag pullade henne samtidigt som hon sig av mig, sen la hon mig på rygg och såg av mig ännu mer, tillslut så hoppade hon upp och började rida, hon kom och ville fortsätta efter.

Så hon ställde sig på alla fyra och jag knullade henne lite, sen drog jag ut kuken och började pilla henne med tummen i fittan för att komma åt g-punkten, med fingrarna smekande mot klittan, slutade med en till orgasm, sen stoppade jag in kuken och knulla henne tills att jag kom och la en sats i hennes veta fitta.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar