tisdag 29 juni 2021

Knulla till fotboll

Satt nyss och tittade på fotbollen, men båda var lite väl kåta så vi  gjorde oss klara för att gå upp. Hon gick upp medans jag gjorde mig klar och när jag väl kom upp så låg hon naken och tittandes på fotboll. Jag la mig ner bredvid henne iallafall och började smeka som ledde till pilla dom ledde till att jag började pulla henne samtidigt som hon rynkade mig. Hon skämtade och sa att jag skulle köra in hela näven, så jag tog fram lite glid (som hon föreslog) hade på en klick på handen. Sen började jag smeka ut allt glid och började köra in näven och hon utbryter -stopp, eller fortsätt lite försiktigt. Så jag fortsatte att trycka in näven, de var skönt/ont när tummen kom in, så hade jag bara kört in näven 2cm till så hade vi kört riktig ordentlig fisting. Slutade med att jag pallade henne med fyra fingrar i henne och tummen på klittan samtidigt som hon sig av mig. Hon stökade som satan så hon fick använda kuken som en gagball😆 

Hon fick en riktig regäl orgasm (kändes), direkt efter de så trycker jag in kuken i henne och börja knulla hennes sköna fitta. Jag la en stor sats på hennes mage och en del på hennes fitta. Skönt och spännande idag.

Hoppas att Sverige vinner idag (så att jag slapp höra på matchen i onödan när vi knullade)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar