lördag 15 maj 2021

Knullet

Natten kom och vi låg i sängen.

Allt började med smek över hela hennes kropp. Hon tog sen tag i min kuk och började runka samtidigt som hon vred på sig. Jag fingrade hennes våta fitta och drog hennes trosor åt sidan för att sen pilla henne. Hon styrde in min hårda kuk i hennes våta fitta och började genast att stöna högt.

Hon var så len och våt, så efter ett tag tog hon av sig trosorna och jag ställde mig på knä i sängen, så hon började suga och jag började pulla henne. Hon tog in hela kuken och hon är så extremt duktig på de hon gör. Var så nära att gå för mig så jag var tvungen att säga åt henne att sluta så jag kunde få knulla henne.

Jag började knulla henne igen med bena i vädret samtidigt som jag höll hennes händer med ett stadigt gräpp. Jag kom in djupt i henne, hon kom fort men jag fortsatte, till sist så la jag en redig sats i henne.

Sen när jag drog ut den så började jag att pilla på henne och hon kom med motjuck, hon stönade högre och högre, snart där efter kom hon igen.

Skönt avslut på dagen.


Bloggar om lust och sex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar